Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

7 maart 2018

Calldrip kiest voor de #DCDW voor distributeur voor Nederland en Belgie

Calldrip, het directe online lead follow-up systeem komt officeel naar Nederland! Calldrip Inc heeft onlangs een overeenkomst gesloten met de #DCDW van Paul de Vries voor de distributie van Calldrip in de Benelux. De #DCDW, wiens missie is, om de online automotive beter te maken is de autoriteit in Nederland voor de online lead opvolging […]

Lees verder
Welke wijze van opvolgen van een online lead, met alleen een email adres?
7 maart 2018

Welke wijze van opvolgen van een online lead, met alleen een email adres?

De moeilijkste lead van allemaal? Alleen een email adres en geen reactie! Logisch, iedereen scoort liever via een makkelijke en snelle lay-up dan via een moeilijke driepunter. In autoland is het niet anders. Als verkoper wil je het liefst alleen leads waarbij telefoonnummer, NAW-gegevens, postcode en e-mailadres zijn achtergelaten, waarvan je weet dat de klant […]

Lees verder
Marktplaats pakt uit op de komende NADA2018 in Las Vegas!
7 maart 2018

Marktplaats pakt uit op de komende NADA2018 in Las Vegas!

Gaat u ook naar de NADA2018 in Las Vegas? Als u dit jaar naar de National Automobile Dealers Association (NADA) in Las Vegas gaat, dan nodigen wij u graag uit voor een ontbijtsessie met mij en mijn collega’s van Marktplaats. De sessie wordt gehouden op vrijdag 23 maart van 07.00 tot 10.00 uur in The […]

Lees verder
Wat is uw beste prijs, zonder inruil?
21 februari 2018

Wat is uw beste prijs, zonder inruil?

Hoe ga je om met vragen over de beste prijs? In veel van mijn seminars doe ik vaak een paar dagen voor de bijeenkomst een kort onderzoek. Ik probeer te achterhalen hoe bedrijven (je kunt helaas geen verkopers direct via een portaal bereiken) reageren op een concrete vraag van een consument over een gebruikte voorraadauto. […]

Lees verder
#DCDW introduceert succesvol online leadopvolgingssysteem Calldrip  in Nederland en België
21 februari 2018

#DCDW introduceert succesvol online leadopvolgingssysteem Calldrip in Nederland en België

Systeem maakt leadopvolging voor autoverkopers makkelijk en meetbaar Calldrip Inc. het succesvolle online leadopvolgingssysteem voor de autobranche uit de Verenigde Staten, is vanaf nu ook beschikbaar voor autobedrijven en importeurs in Nederland en België. Daartoe sloot het bedrijf een overeenkomst met #DCDW, het bedrijf van Paul de Vries dat dealers en autobedrijven beter maakt in […]

Lees verder
Brian Pasch op 24 april in Nederland voor de Digital Car Dealer Workshop
15 februari 2018

Brian Pasch op 24 april in Nederland voor de Digital Car Dealer Workshop

#DCDW & Marktplaats verzorgen  een interessante en gratis workshop voor dealers die beter willen worden in online automotive Op 24 april aanstaande organiseren #DCDW en  Marktplaats een interessante lezing voor dealers, autobedrijven en marketeers die beter willen worden in online automotive. Diverse sprekers, waaronder Brian Pasch, gaan in op actuele onderwerpen zoals leads, marketinginvesteringen en […]

Lees verder
Wat is uw beste prijs, zonder inruil?
14 februari 2018

Wat is uw beste prijs, zonder inruil?

Hoe ga je om met vragen over de beste prijs? In veel van mijn seminars doe ik vaak een paar dagen voor de bijeenkomst een kort onderzoek. Ik probeer te achterhalen hoe bedrijven (je kunt helaas geen verkopers direct via een portaal bereiken) reageren op een concrete vraag van een consument over een gebruikte voorraadauto. […]

Lees verder
Waarom 1 KPI vanuit een importeur niet werkt!
14 februari 2018

Waarom 1 KPI vanuit een importeur niet werkt!

Leads werden op niet bereikt gezet en er wordt gelijk een mail gestuurd om maar aan de tijdslimiet te voldoen. Soms heb je maar één zin nodig als voeding voor een artikel. De ietwat lange titel van dit artikel was zo’n zin. Hij werd gestuurd door een verkoper van een niet nader te noemen Duits […]

Lees verder
De Dacia case! Welk portaal brengt de meeste waarde?
10 februari 2018

De Dacia case! Welk portaal brengt de meeste waarde?

Gratis heeft geen waarde, dit bewijst het maar weer eens… Onlangs heb ik de Dacia van mijn schoonvader verkocht. Hij overleed te vroeg, wij bleven achter met de herinneringen en nog wat zaken die moesten worden afgewikkeld, waaronder een auto. De familie kwam voor die auto bij mij terecht. “Paul, verkoop jij de Dacia? Tuurlijk […]

Lees verder
Last Click Attributie niet altijd betrouwbaar voor waarde van portals
5 februari 2018

Last Click Attributie niet altijd betrouwbaar voor waarde van portals

Last Click Attributie vertelt niet altijd de hele waarheid over de waarde van portals. Afgelopen week kwam ik dit artikel tegen van Brian Pasch inzake de last click attributie. Een discussie die ook in Nederland vaak speelt. Immers kijken we graag naar de ROI van een portal vanuit leads. Dit zijn vaak slechts alleen email […]

Lees verder
VorigeVolgende