Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

7 december 2015

10 jaar Nieuweautokopen.nl: een reis met vele hoogtepunten en hindernissen!

Nieuweautokopen.nl bestaat vandaag 10 jaar! 1 december 2005 ging Nieuweautokopen.nl live als eerste echte online autowebwinkel in Nederland en sindsdien heeft het mijn zakelijke leven bepaald! En hoe? Ik kan niet beschrijven hoe trots ik mij vandaag voel! Immers toen het eerste persbericht uitkwam bij Automotive-online logen de kritieken er niet om….de conservatieve autobranche liet […]

Lees verder
3 december 2015

De visie van Tim Beeks en de VKV Groep

Vrijwel niemand oriënteert zich nog in de showroom. Wanneer hij zijn functietitel noemde, had Tim Beeks vaak iets uit te leggen. Want wat is een leadverkoper? Gekoppeld aan de naam van het bedrijf waar hij werkt, de vestiging Tiel van VKV Groep, werd het al wat duidelijker: iets met leads en auto’s.   Sinds 1 […]

Lees verder
26 november 2015

Waarom je niet al je reviews op 1 website moet zetten!

Er zijn meer review websites die tot resultaat leiden! Ik spreek veel dealers over het belang van reviews in de ZMOT. Dat reviews belangrijk zijn anno 2016 daar zijn wij inmiddels wel van doordrongen. Echter mond tot mond reclame is en was altijd al belangrijk, echter offline verspreidt een bericht zich nu immers minder snel […]

Lees verder
16 november 2015

Nieuw boek van Paul de Vries: ‘Lead the way op de digitale snelweg’

‘Lead the way op de digitale snelweg’ Tijdens het afgelopen Automotive Dealerholdingseminar op 12 november, presenteert Paul de Vries, oprichter van Nieuweautokopen.nl, zijn eerste boek: ‘LEAD THE WAY op de digitale snelweg’, over online autoverkoop. Het boek is een bundeling van columns en blogs van de Vries, geïnspireerd op verhalen uit de Amerikaanse markt waar […]

Lees verder
15 november 2015

De belangrijkste verkoop is aan jezelf!

Als je zelf niet overtuigd bent, verkoop je ook niet aan je klant! Ken je dat? Je krijgt een prijs mee van de verkoopleider voor de inruilauto en jij hebt er geen vertrouwen in. Het voorstel is niet iets waarvan je verwacht dat de klant mee instemt. Hoe ga je dan naar je klant? Vol vertrouwen? Vol […]

Lees verder
9 november 2015

Interview Jos van Helten: off- en online leads

Voor de autokoper is internet een onmisbare bron geworden. Met dealerschappen van Citroën, Peugeot en Hyundai, een schadebedrijf en een universele garageformule is Visscher in autoland een serieuze speler. Qua omvang en aanpak. Jos van Helten vertelt als Internet- marketing- en verkoopadviseur over het online bedienen van klanten en de veranderende manier van werken bij […]

Lees verder
6 november 2015

Op eBay wordt elke 5 minuten een auto verkocht via een mobiel device!

Laatste onderzoek van eBay wijst uit dat je niet zonder mobiel kan! In ons laatste onderzoek van eBay:”Reveals the Future of Automotive Retail” komen wederom een aantal zaken aan het licht die wij eigenlijk ook wel weten. Immers dat mobiel eraan komt, weten we al een tijdje. Echter wisten wij ook al dat op eBay […]

Lees verder
5 november 2015

Dave van Nieuwkerk vertelt over de noodzaak van onlineactiviteiten voor het dealerbedrijf.

Voor de vier vestigingen van Automotive Center van Nieuwkerk zijn onlineactiviteiten uitermate belangrijk. Niet alleen om te communiceren met de consument, maar ook als het gaat om opvolgen van leads. Dave van Nieuwkerk Manager Marketing & Communicatie voor de vestigingen vertelt. Tegenwoordig kijkt vrijwel iedereen rond op internet  “Ik heb vroeger een eigen internetonderneming gehad […]

Lees verder
3 november 2015

Onze nieuwe manier van leads kwalificeren voor Nieuweautokopen.nl!

Onze manier van kwalificeren is veranderd! U als dealer zal het vast gemerkt hebben, onze manier van een lead aanleveren is veranderd! De eerste reactie zal vaak anders zijn, waarom veranderen wat goed werkt? Echter ook wij willen verder groeien en ontwikkelen en daar horen ook deze ontwikkelingen bij. Wij hebben veel onderzoeken gedaan naar […]

Lees verder
3 november 2015

Het messagecenter: een nieuwe manier van communiceren met leads

Wij zijn constant op zoek naar manieren om het voor de verkopers zo makkelijk mogelijk te maken om leads op te volgen en deze om te zetten naar verkopen. Communicatie is hierin een belangrijk aspect. Leads bellen via een call-tracknummer was u bijvoorbeeld al van ons gewend, maar met het nieuwe messagecenter gaan we weer een […]

Lees verder
VorigeVolgende