Pageimage

Podcast van Paul de Vries

De online automotive beter maken! Dat is de missie van Paul en van de #DCDW. De podcast is daar een uitstekend middel voor gebleken! Elke maandag een nieuwe uitzending! Te beluisteren via iTunes, Spotify en Soundcloud.

Blijf op de hoogte van de nieuwste podcast

    201 Luc van Bussel van Regardz Hospitality Group

    DCDW Luc van Bussel van Regardz Hospitality Group 201 met Luc van Bussel

    Luc van Bussel is gastvrijheidsspecialist. Na dertien jaar in de automotive branche werd hij mede-eigenaar van Regardz Hospitality Group en boekingsplatform Onemeeting.com. Van Bussel verbaast zich over het gebrek aan gastvrijheid in de autobranche: de meeste autobedrijven maken van aankoop en onderhoud nog altijd geen feestje. Als ondernemer in de meeting- en hospitalitybranche richt hij zich op service en gemak voor klanten. Ook online draait alles om gastvrijheid en service, vindt Van Bussel. Zo boekt Onemeeting.com naast eigen locaties ook locaties van concurrenten, zodat klanten nooit ‘nee’ te horen krijgen.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    200 Olga de Vries (de vrouw van Paul) & Rolf Westgeest van Eurostocks

    DCDW Olga de Vries (de vrouw van Paul) & Rolf Westgeest van Eurostocks 200 met Olga de Vries & Rolf Westgeest

    Deze 200e podcast wordt voor de verandering niet gemaakt door Paul de Vries maar door Rolf Westgeest. Bij een jubileumpodcast hoort een speciale gast. Olga is de vrouw van Paul. In deze podcast vertelt ze hoe ze Paul heeft leren kennen en hoe hij Nieuweautokopen.nl en #DCDW heeft opgezet. Het leven met Paul is druk maar nooit saai, vertelt Olga, die haar eigen woonwinkel heeft. Net als thuis heeft Paul bij #DCDW een hecht team om zich heen. Hoewel hij eigenlijk 24/7 aan het werk is, geniet Paul van de momenten die hij met zijn gezin doorbrengt, en van vakanties in Frankrijk, Spanje en de Verenigde Staten, waar hij zowel zakelijke als vriendschappelijke contacten onderhoudt.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    199 Bob Lanham The Head of Automotive Retail bij Facebook

    DCDW Bob Lanham The Head of Automotive Retail bij Facebook 199 met Bob Lanham

    My name is Bob Lanham and I'm the Head of Automotive Retail at Facebook. The number one metric we want to work with every dealer on is their profitability. That's important because making sure every dollar they spent with our platform drives not only sales but profitable sales. We have the ability to do that with Facebook. I also talked with a Cadillac dealer where we worked with in the US. What we did, is we worked with them on their entire mediaplan. So here in the US we know that the second largest expenditure or maybe their third largest expenditure are advertising and marketing. So what they buy and how they buy their media 100% defines their profitability.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    198 Joe St John van Autofi

    DCDW Joe St John van Autofi 198 met Joe St John

    I spent 15 years in the automotive retail environment. Then I started selling cars in the nineties at a dealership in America and I worked to every channel until I was a general manager here. I was the operator of the dealership. After that I started a training for a company on protection options and products. From there I joined a tiny little startup with no dealers in San Francisco called Autofi. With Autofi we were really working to empower dealers to have real e-commerce on their websites. A place where customers actually click a button and buy a car. For me it was an incredible exiting journey for the last 4 years as we have grown this company at a skyrocketing rate. We have over 2000 dealers now!

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    197 Julian Natte van carZONA

    DCDW Julian Natte van carZONA 197 met Julian Natte

    Met zijn bedrijf HireSlim brengt Julian Natte autobedrijven in contact met warme leads. HireSlim is actief op verschillende social mediaplatformen. Met targeting, geofencing en productvideo’s met stopping power trekt HireSlim de aandacht van de gewenste doelgroep. Vervolgens gaan de chatagents van HireSlim de dialoog aan met potentiële klanten. Leads via social media moet je serieus nemen, vindt Julian Natte. Met enthousiaste en consequente leadopvolging verander je passieve leads in actieve gekwalificeerde leads. Op deze manier zorgt HireSlim zorgt ervoor dat autobedrijven kunnen doen waar ze goed in zijn: het sluiten van een deal met een warme lead.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify

    Meer informatie

    Wekelijks spreekt Paul de Vries met interessante gasten uit binnen- en buitenland over online automotive. Centraal staat de vraag wat dealers en autobedrijven beter kunnen doen op het gebied van online marketing, social media en het opvolgen van leads. Iedere gast heeft hierop zijn eigen visie, en dat maakt de podcast van Paul niet alleen leerzaam maar ook de best beluisterde podcast in de autobranche.

    De podcasts worden mede mogelijk gemaakt door:

    #DCDW E-book "Betere telefonische leadconversie in zes stappen"

    Laat uw e-mailadres achter en ontvang ons gratis eBook