Pageimage

Podcast van Paul de Vries

De online automotive beter maken! Dat is de missie van Paul en van de #DCDW. De podcast is daar een uitstekend middel voor gebleken! Elke maandag een nieuwe uitzending! Te beluisteren via iTunes, Spotify en Soundcloud.

Blijf op de hoogte van de nieuwste podcast

    189 Geert Vermeer van Geert Vermeer Support & Management
    188 Henri Willems van Webstores Digital Partner

    DCDW Henri Willems van Webstores Digital Partner 188 met Henri Willems

    Henry Willems is commercieel directeur bij Webstores Digital Partner. Webstores bouwt online platforms voor opdrachtgevers binnen en buiten de mobiliteitsbranche. Een platform is volgens Willems veel meer dan een website. Zo is het mogelijk om het platform dat Webstore bouwt te koppelen met een webshop, realtime voertuig- en voorraaddata en marketing automation. Door alle verschillende functionaliteiten slim aan elkaar te knopen, en door slim gebruik te maken van data, kunnen autobedrijven betere leads en een hogere conversie uit hun website halen. Zo verandert een website van een kostenpost in een instrument dat een tastbare ROI oplevert, besluit Willems.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    187 Boudewijn Finson

    DCDW Boudewijn Finson 187 met Boudewijn Finson

    Boudewijn Finson werkte bij verschillende auto-importeurs. Hij was betrokken bij de Nederlandse lancering van Daewoo en hij was een van de bedenkers van de bekende posteractie voor de Mitsubishi Carisma. Samen met Kees Juffermans bedacht hij vernieuwende marketingcampages voor automerken en dealers. Met zijn bedrijf Automotive Retail Support adviseert Finson autobedrijven op het gebied van elektrische auto’s en garageformules. Autofabrikanten benaderen klanten vaker rechtstreeks online. Volgens Finson moeten dealers goed nadenken waar hun toekomst ligt: door nu te investeren in ev’s en een garageformule houd je alle opties open.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify

    Meer informatie

    Wekelijks spreekt Paul de Vries met interessante gasten uit binnen- en buitenland over online automotive. Centraal staat de vraag wat dealers en autobedrijven beter kunnen doen op het gebied van online marketing, social media en het opvolgen van leads. Iedere gast heeft hierop zijn eigen visie, en dat maakt de podcast van Paul niet alleen leerzaam maar ook de best beluisterde podcast in de autobranche.

    De podcasts worden mede mogelijk gemaakt door:

    #DCDW E-book "Betere telefonische leadconversie in zes stappen"

    Laat uw e-mailadres achter en ontvang ons gratis eBook