Paul de Vries – terugblik, vooruitblik en podcast ‘nieuwe stijl’

Welkom bij deze nieuwe aflevering van onze podcast. Niet de oude vertrouwde #DCDW Podcast maar de podcast van mijzelf. Een nieuw jasje en een nieuwe manier in een nieuw jaar om een bijdrage te leveren aan mijn missie: de online automotive beter maken.

Andere opzet
“Deze nieuwe podcast is niet langer gelieerd aan #DCDW. Voortaan spreek ik meer op persoonlijke titel, als Paul de Vries, want daardoor kan ik gemakkelijker dingen roepen, zeggen en vinden – ook al weet ik dat mijn mening niet altijd wordt gewaardeerd. Het begin van het jaar is een goede tijd om doelen te stellen. Ik schrijf elke dag mijn doelen op, zowel privé als zakelijk. Wat zijn mijn zakelijke doelen? Met DCDW groeien naar 500 klanten voor Calldrip; naar 100 klanten die onze BDC-services afnemen; en 3.000 verkopers verzamelen in de #DCDW Academy.”

Nieuwe evenementen en content
Doelen stellen en vastleggen geeft discipline en structuur aan dat waarin ik succesvol wil zijn. 2018 was een goed jaar. Samen met de partners van deze podcast hebben we vorig jaar veel bereikt, en dat gaan we dit jaar herhalen. Ook het verkrijgen van het dealerschap van Calldrip was een hoogtepunt van 2018. Vooruitblikkend naar 2019 ben ik dit jaar opnieuw woordvoerder en ambassadeur voor Marktplaats. Ook de vier #DCDW-evenementen die we vorig jaar hebben georganiseerd, en waar we meer dan 500 verschillende dealerbedrijven, autobedrijven en importeurs mogen verwelkomen, krijgen dit jaar een vervolg. In 2019 zorgen we opnieuw voor de beste content in de vorm van blogs, podcasts, video’s en goede sprekers.

NADA 2019 en podcast-gasten
“Binnenkort staat NADA 2019 weer voor de deur. Vanuit Ebay en Markplaats zijn we aanwezig op de beursvloer. Speciaal voor de Nederlandse delegatie staat een bezoek op het programma aan het hoofdkantoor van Ebay, de Ebay Campus, waar we een rondleiding krijgen en worden ontvangen door de directeur van Ebay Automotive. Dichterbij huis mag ik in 2019 opnieuw een aantal gasten ontvangen voor deze podcast. Op de planning staan gesprekken met interessante sprekers van Autoscout, Autotack, ViaBOVAG, Gaspedaal en Marktplaats Automotive. Daarnaast heb ik een groot aantal dealers bereid gevonden om in de podcast hun visie met de luisteraars te delen.”

Van vrijdag naar maandag
“Bedankt dat je hebt geluisterd naar de introductie van de nieuwe Paul de Vries Podcast, de nieuwe naam voor de #DCDW Podcast. Goed om te weten: voortaan komt de podcast op maandag uit. Dankjewel voor het luisteren, en tot volgende week maandag.”

Deze Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:

Marktplaats, Activlease, Calldrip en UnameIT

Marktplaats is met ruim 7.3 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste sites van Nederland. Per dag worden rond 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod. Marktplaats is de plaats met de hoogste kans om een betrouwbare tweedehandse auto succesvol te (ver)kopen tegen een goede prijs.

ActivLease is expert in elektrisch leasen. Wij werken samen met de beste leasemaatschappijen, banken en dealers om maatwerkoplossingen te bieden aan de mkb’er en zzp’er. Mobiliteit met scherpe leaseprijzen, hoge inkoopkortingen en een grote voorraad leaseauto’s die snel leverbaar zijn.

UnameIT is de bedenker, bouwer en leverancier van het leadmanagementsysteem LEF, het CRM-systeem SAM en het offertesysteem GSF! Onze medewerkers werken met veel passie aan onze producten en kennen de branche. Het zijn stuk voor stuk echte specialisten. We willen de allerbeste tools maken waar onze klanten écht mee geholpen zijn. Door deze gedrevenheid zijn onze producten mooier, branchespecifieker, functioneler en toegankelijker dan u verwacht. Meer info op UnameIT

Calldrip is een rapid respons tool die de verkoper in staat stelt om direct, snel en effectief met je klanten in contact te komen! Vele importeurs zoals Hyundai, Opel en Toyota gebruiken Calldrip al succesvol.