DCDW-event-almere-68.jpg

#DCDW Event op 5 november 2025 Houten

De mogelijkheid om te netwerken, leerzame content/presentaties en meer!

Waar en wanneer?

Woensdag 5 november 2025 Van der Valk, Houten

Meld je aan voor het #DCDW Event op 5 november 2025 in Houten.

Programma 5 november

10:00 - 10:25 uur: inloop

10:25 - 10:35 uur: welkomstwoord door Paul de Vries

10:35 - 11:05 uur: Paneldiscussie

11:05 - 11:30 uur: Presentatie RDC

11:30 - 12:10 uur: Presentatie CX Awards

12:10 - 12:30 uur: Uitreiking CX Awards

12:30 - 13:30 uur: Lunch

13:30 - 15:00 uur: Presentatie Jonathan Dawson (Engelstalig)

15:00 - 15:30 uur: Pauze

15:30 - 16:15 uur: Paneldiscussie portalen geleid door Bart Kuijpers

16:15 - 16:30 uur: Afsluiting Paul de Vries

Event details

Datum

Woensdag 5 november 2025 van 10:00 uur tot 16:30 uur

Locatie

Van der Valk Hotel Houten

Hoofdveste 25, 3992 DH Houten, Nederland

Direct aanmelden voor het aankomende #DCDW Event

Paul de Vries

Organisator en spreker

Als dé expert in online leadopvolging en digital sales binnen de automotive, staat Paul de Vries al jaren aan de frontlinie van innovatie. Het succes van een autobedrijf staat of valt met de juiste opvolging van leads. Hoe zorg je ervoor dat leads niet alleen snel, maar ook effectief worden opgevolgd? En welke processen maken écht het verschil in conversie? Paul neemt je mee in bewezen strategieën, waaronder het belang van snelheid met Calldrip, en laat zien hoe je leadopvolging structureel kunt verbeteren om meer deals te sluiten.

Daarnaast speelt Alice, de virtuele assistent voor Marktplaats, een steeds grotere rol in leadopvolging. Deze AI-gedreven oplossing helpt autobedrijven met snelle en gestructureerde opvolging van leads, waardoor geen enkele kans onbenut blijft. Paul legt uit hoe Alice autobedrijven ondersteunt bij het omzetten van leads in afspraken en uiteindelijk in sales.

Paul-DCDW-event-almere-27.jpg
Tijdens de #DCDW zijn ook de uitreikingen van de CX Awards.jpg

De CX Awards

Gepresenteerd door Stefaan van Droogenbroeck en Stefanie van Dijk

Klantbeleving is geen belofte meer, maar een bewezen succesfactor. Tijdens ons exclusieve event belonen we de merken en dealers die klantgerichtheid niet alleen prediken, maar deze ook écht waarmaken – zichtbaar én meetbaar. Samen met onze CX-partners Carmen Automotive BDC en Multi-Value onderzoeken wij ook dit jaar tientallen dealers en automerken in Nederland, België, Italie en de UK. We onderzoeken onder meer de opvolging van online leads, de bereikbaarheid van vestigingen, showroombezoeken én de opvolging daarna.

De CX Awards zijn dé erkenning voor organisaties die klantbeleving tot in elk detail serieus nemen en daarin uitblinken. Alleen de besten worden beloond – en jij kunt erbij zijn als we deze uitzonderlijke prestaties vieren.

Jonathan Dawson

Keynote spreker

Jonathan Dawson is een automotive consultant, sales trainer, auteur, spreker en coach. Hij helpt dealers en verkoopteams hun verkoop te verbeteren, effectieve marketingstrategieën te implementeren en het personeelsverloop te verminderen. Zijn belangrijkste lesfilosofie is Sellchology® - Selling through Psychology. Deze aanpak richt zich op het begrijpen van koopgedrag en waarom sommige verkoopmethoden effectiever zijn dan andere.

Verkopers en managers die begrijpen waarom een ​​techniek werkt, worden beter opgeleid, mondiger en effectiever. Naast het adviseren van dealers, spreekt Jonathan regelmatig op grote brancheconferenties, staatsverenigingen en 20 groepsbijeenkomsten. Hij is een bestsellerauteur en schrijft bijdragen voor vakbladen. Jonathan staat bekend om zijn gesprek gerichte lesstijl en een nuchtere aanpak. Zijn informatie is actueel omdat hij maandelijks bij dealers is en nog steeds auto's verkoopt.

Jonathan Dawson-2
Bart Kuijpers.jpg

Bart Kuijpers

Leider paneldiscussie

Bart Kuijpers (1980) is oprichter en hoofdredacteur van Bart Kuijpers Automotive Nieuws (BKAN.nl), de vakwebsite die in september live ging. Hij is sinds 2008 actief als automotive journalist. Hij werkte jarenlang bij Automotive. Daar presenteerde hij jarenlang het Restwaardejournaal, bedacht en maakte de Automotive Dealerholding Top 60 en de AM Powerranking.

Tijdens het #DCDW event zal hij als dicussieleider optreden met de de paneldiscussie met de portalen Marktplaats, Viabovag, Autoscout24 en Autotrack. Met zijn unieke vaardigheid zullen er interessante discussies op tafel komen.

Jan-Paul Poldervaart

Deelnemer paneldiscussie Autotrack

Jan-Paul Poldervaart is Commercieel Directeur bij Automotive MediaVentions (AMV). Met merken AutoTrack, Gaspedaal.nl en Autowereld hebben zij het grootste bereik onder de Nederlandse autokopers. Na negen jaar bij Ayvens, waar hij in binnen- en buitenland verschillende commerciële functies vervulde, heeft Jan-Paul de afgelopen jaren de focus verlegd naar de online automotive, zijn brede achtergrond geeft hem een scherp inzicht in de dynamiek van de automarkt.

Jan-Paul Poldervaart.jpg
Dorianne Richelle

Dorianne Richelle

Deelnemer paneldiscussie AutoScout24

Dorianne Richelle heeft ruim 25 jaar ervaring in sales, marketing en tech. Sinds 2021 is ze country manager van de Nederlandse tak van AutoScout24, de grootste online automarkt van Europa. Voor AutoScout24 werkte ze tien jaar bij Meta als groupsdirecteur Global Sales en Marketing en daarvoor had ze diverse leidinggevende functies bij Vodafone en ING. Bij AutoScout24 wil ze autobedrijven helpen hun business te groeien met de mogelijkheden die tech en online marketing te bieden hebben.

Joep Hendriks

Deelnemer paneldiscussie viaBOVAG

Joep Hendriks is algemeen directeur bij viaBOVAG.nl, het platform dat consumenten helpt bij een betrouwbare en transparante aankoop van auto’s, motoren, kampeervoertuigen en fietsen. Daarvoor was hij directeur van Rivier, waar hij een open MaaS-platform opzette dat mobiliteitsaanbieders en MaaS-providers eenvoudig met elkaar verbindt, zodat mensen flexibel en probleemloos kunnen reizen. Met een brede achtergrond in strategie, commercie en corporate governance, zowel bij veelkoppige corporates als bij dynamische start- en scale-ups, voelt Joep zich thuis in complexe omgevingen. Hij werkt praktisch en resultaatgericht, zoekt oplossingen die écht impact hebben en gelooft in samenwerking op basis van heldere afspraken, waarbij goede onderlinge werkrelaties het fundament vormen.

Joep Hendriks
Alexander Prinssen gast spreker tijdens de #DCDW.jpeg

Alexander Prinssen

Deelnemer paneldiscussie & spreker

Alexander Prinssen is sinds 2018 werkzaam bij Adevinta (voorheen eBay), als Chief Sales Officer Benelux Automotive (Marktplaats en 2dehands/2ememain). Hij heeft ruim 25 jaar ervaring binnen automotive, mobility en financiële dienstverlening. Alexander startte zijn carrière bij LeasePlan, vervolgens was hij commercieel directeur bij General Electric Leasing om daarna voor Athlon Car Lease International te gaan werken in diverse senior management functies (waaronder MD Athlon Zwitserland) alvorens hij naar eBay vertrok.

Hugo van der Sman

Lunch spreker

Hugo van der Sman is werkzaam bij #DCDW en implementeert onder andere Calldrip voor Europese autobedrijven in hun CRM. Tijdens zijn lunchpresentatie zal hij uitlichten waarom het van belang is dat je de telefonie voor sales goed organiseert en dit duidelijk zichtbaar maakt in je systemen.

Aan de hand van een een aantal cases laat hij zien hoe autobedrijven telefonische beter bereikbaar kunnen zijn, sneller op berichten reageren en geen enkele lead zullen missen. Dit alles zonder je verkoopteam extra te belasten!

Hugo van der Sman.jpg
Hein Balesar.JPG

Hein Balesar

Spreker RDC

Hein Balesar is al meer dan 25 jaar actief in de automotivebranche, met een sterke focus op digitalisering en data. Hij startte zijn digitale loopbaan bij Autotrader Digital en was later ook actief bij Marktplaats. Met jarenlange ervaring in commerciële functies, waaronder 7 jaar bij VWE en inmiddels ruim 11 jaar bij RDC, combineert Hein diepgaande marktkennis met een sterke visie op innovatie met data en digitalisering. Zijn motto: “Aan het verleden vasthouden is het probleem. Het omarmen van verandering is het antwoord.”

Mijn onderwerp vanuit RDC: Digitalisering in de Versnelling met als subtitel: Meer grip op data, processen en resultaat.

De online automotive beter maken: Dit #DCDW event zou niet mogelijk zijn geweest zonder de waardevolle bijdrage van onze partners.

Calldrip
Marktplaats
WALCU
2dehands
CARMEN Automotive BDC
BKAN
DriveTogether
Autotelex
GO-Remarketing
RDC
Novaco
Vinacles
CarQall
Hexon
Ikwilvanmijnautoaf
AM-I
BCA
PowerKraut
AMI
AutoFacets
Autorola

Vrijblijvend aanmelden voor #DCDW Event

Ben jij werkzaam binnen de automotive bij een dealer, autobedrijf, importeur of leasemaatschappij? Dan hebben we goed nieuws voor je! Het #DCDW event is volledig gratis voor jou als gast. Voor consultants, leveranciers en andere gasten buiten de branche zijn de kosten €595,-. Dus zorg dat je erbij bent en geniet van deze unieke kans!

Een dag voor aanvang ontvang je een QR-ticket waarmee je toegang hebt tot het event.