
#DCDW Event op 4 november 2025 Antwerpen
De mogelijkheid om te netwerken, leerzame content/presentaties en meer!
Waar en wanneer?
Dinsdag 4 november 2025 Van der Valk, Antwerpen
Meld je aan voor het #DCDW Event op 4 november 2025 in Antwerpen.
Programma 4 november
09:00 - 09:30 uur: Inloop
09:30 - 09:45 uur: Welkomstwoord door Paul de Vries
09:45 - 11:15 uur: Presentatie Jonathan Dawson (Engelstalig)
11:15 - 11:30 uur: Pauze
11:30 - 12:05 uur: Presentatie CX Awards
12:05 - 12:30 uur: Uitreiking CX Awards
12:30 - 13:30 uur: Lunch
13:30 - 13:50 uur: Presentatie 2dehands
13:50 - 14:10 uur: Presentatie Autotelex
14:10 - 14:30 uur: Presentatie Amiforyou
14:30 - 15:00 uur: Pauze
15:00 - 15:30 uur: Presentatie Johan Verbois
15:30 - 16:30 uur: Paul de Vries over Google My Business
Event details
Locatie
Van der Valk Hotel Antwerpen Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen, België
Datum
Dinsdag 4 november van 9:00 uur tot 16:30 uur
Direct aanmelden voor het aankomende #DCDW Event
Paul de Vries
Organisator en spreker
Als dé expert in online leadopvolging en digital sales binnen de automotive, staat Paul de Vries al jaren aan de frontlinie van innovatie. Het succes van een autobedrijf staat of valt met de juiste opvolging van leads. Hoe zorg je ervoor dat leads niet alleen snel, maar ook effectief worden opgevolgd? En welke processen maken écht het verschil in conversie? Paul neemt je mee in bewezen strategieën, waaronder het belang van snelheid met Calldrip, en laat zien hoe je leadopvolging structureel kunt verbeteren om meer deals te sluiten.
Daarnaast speelt Alice, de virtuele assistent voor Marktplaats, een steeds grotere rol in leadopvolging. Deze AI-gedreven oplossing helpt autobedrijven met snelle en gestructureerde opvolging van leads, waardoor geen enkele kans onbenut blijft. Paul legt uit hoe Alice autobedrijven ondersteunt bij het omzetten van leads in afspraken en uiteindelijk in sales.


De CX Awards
Gepresenteerd door Stefaan van Droogenbroeck en Stefanie van Dijk
Klantbeleving is geen belofte meer, maar een bewezen succesfactor. Tijdens ons exclusieve event belonen we de merken en dealers die klantgerichtheid niet alleen prediken, maar deze ook écht waarmaken – zichtbaar én meetbaar. Samen met onze CX-partners Carmen Automotive BDC en Multi-Value onderzoeken wij ook dit jaar tientallen dealers en automerken in Nederland, België, Italie en de UK. We onderzoeken onder meer de opvolging van online leads, de bereikbaarheid van vestigingen, showroombezoeken én de opvolging daarna.
De CX Awards zijn dé erkenning voor organisaties die klantbeleving tot in elk detail serieus nemen en daarin uitblinken. Alleen de besten worden beloond – en jij kunt erbij zijn als we deze uitzonderlijke prestaties vieren.
Jonathan Dawson
Keynote spreker
Jonathan Dawson is een automotive consultant, sales trainer, auteur, spreker en coach. Hij helpt dealers en verkoopteams hun verkoop te verbeteren, effectieve marketingstrategieën te implementeren en het personeelsverloop te verminderen. Zijn belangrijkste lesfilosofie is Sellchology® - Selling through Psychology. Deze aanpak richt zich op het begrijpen van koopgedrag en waarom sommige verkoopmethoden effectiever zijn dan andere.
Verkopers en managers die begrijpen waarom een techniek werkt, worden beter opgeleid, mondiger en effectiever. Naast het adviseren van dealers, spreekt Jonathan regelmatig op grote brancheconferenties, staatsverenigingen en 20 groepsbijeenkomsten. Hij is een bestsellerauteur en schrijft bijdragen voor vakbladen. Jonathan staat bekend om zijn gesprek gerichte lesstijl en een nuchtere aanpak. Zijn informatie is actueel omdat hij maandelijks bij dealers is en nog steeds auto's verkoopt.


Johan Verbois
Spreker
Johan Verbois is de oprichter van MA5 Used Vehicle Consulting Group, een internationaal adviesbureau gespecialiseerd in de exploitatie, remarketing en restwaardebeheer van gebruikte voertuigen. Johan is een erkende autoriteit in de Europese en wereldwijde autosector en is een veelgevraagd spreker, panellid en moderator op branche-evenementen wereldwijd. Hij is tevens bestuurslid van CARA, de European Car Remarketing Association. Met meer dan 35 jaar ervaring bekleedde Johan eerder de functie van Director Fleet, Remarketing & Dealer Network Development bij Toyota Motor Europe. Eerder bekleedde hij senior sales- en marketingfuncties bij General Motors, Opel, Peugeot en Mercedes.
Hugo van der Sman
Lunch spreker
Hugo van der Sman is werkzaam bij #DCDW en implementeert onder andere Calldrip voor Europese autobedrijven in hun CRM. Tijdens zijn lunchpresentatie zal hij uitlichten waarom het van belang is dat je de telefonie voor sales goed organiseert en dit duidelijk zichtbaar maakt in je systemen.
Aan de hand van een een aantal cases laat hij zien hoe autobedrijven telefonische beter bereikbaar kunnen zijn, sneller op berichten reageren en geen enkele lead zullen missen. Dit alles zonder je verkoopteam extra te belasten!


Alexander Prinssen
Deelnemer paneldiscussie & spreker
Alexander Prinssen is sinds 2018 werkzaam bij Adevinta (voorheen eBay), als Chief Sales Officer Benelux Automotive (Marktplaats en 2dehands/2ememain). Hij heeft ruim 25 jaar ervaring binnen automotive, mobility en financiële dienstverlening. Alexander startte zijn carrière bij LeasePlan, vervolgens was hij commercieel directeur bij General Electric Leasing om daarna voor Athlon Car Lease International te gaan werken in diverse senior management functies (waaronder MD Athlon Zwitserland) alvorens hij naar eBay vertrok.
Rick Zielman
Spreker Autotelex
Rick Zielman is werkzaam bij Autotelex, waar hij verantwoordelijk is voor de Europese dealer- en restwaardeactiviteiten. In deze functie speelt hij een centrale rol in het ontwikkelen en uitbreiden van oplossingen die dealers en partners in heel Europa ondersteunen.
Voor zijn huidige positie was Rick actief als Manager Benelux bij CARFAX Europe, de Duits-Amerikaanse specialist in voertuigdata. Daarvoor werkte hij als Business Consultant bij VWE, waar hij dealerbedrijven begeleidde in het verbeteren van hun processen. Zijn carrière begon bij diverse Nederlandse dealergroepen, waar hij een solide basis legde in de praktijk van de automotive sector.
Dankzij deze brede ervaring en zijn diepgaande kennis van de markt weet Rick de brug te slaan tussen de dagelijkse praktijk van dealers en innovatieve digitale oplossingen.


Derek Verpooten
Spreker Autotelex
Met meer dan 25 jaar ervaring in de automotive sector heeft Derek Verpooten een stevige reputatie opgebouwd als een gedreven en resultaatgerichte professional. Sinds begin 2024 is hij actief bij Autotelex als Business Development Manager voor België en Luxemburg. In deze relatief nieuwe markten voor Autotelex speelt hij een sleutelrol in de verdere uitbouw en positionering van de organisatie.
Voor zijn huidige functie was Derek acht jaar werkzaam bij Modix (Cox Automotive Europe), waar hij verantwoordelijk was voor de Benelux. Deze periode markeerde de start van zijn focus op digitalisering binnen de automotive sector – een domein waarin hij intussen meer dan tien jaar expertise heeft opgebouwd.
Zijn diepgaande kennis van de markt, gecombineerd met zijn brede netwerk en strategisch inzicht, maken hem een waardevolle partner voor zowel klanten als collega’s.
Gedreven door een levenslange passie voor gemotoriseerde voertuigen, weet Derek zijn persoonlijke interesse naadloos te verbinden met zijn professionele carrière.
De online automotive beter maken: Dit #DCDW event zou niet mogelijk zijn geweest zonder de waardevolle bijdrage van onze partners.





















Vrijblijvend aanmelden voor #DCDW Event
Ben jij werkzaam binnen de automotive bij een dealer, autobedrijf, importeur of leasemaatschappij? Dan hebben we goed nieuws voor je! Het #DCDW event is volledig gratis voor jou als gast. Voor consultants, leveranciers en andere gasten buiten de branche zijn de kosten 595 . Dus zorg dat je erbij bent en geniet van deze unieke kans!
Een dag voor aanvang ontvang je een QR-ticket waarmee je toegang hebt tot het event.