Grip op Leadmanagement voor Leidinggevenden
De tweedaagse training grip op leadmanagement voor verkopers.png

Tijdens deze driedaagse training (verdeeld over 3 maanden) voor leidinggevenden nemen we de Sales verantwoordelijkheden mee in het belang van goed Sales Funnel Management met als doel het formuleren van een concreet actieplan voor het eigen team. Dit actieplan moet hen helpen om als team meer resultaat te halen uit jullie leads en als individu om de eigen coachingsvaardigheden verder te ontwikkelen.

De algemene kennis bezit men meestal wel en er zijn voldoende hulpmiddelen in de vorm van instructies beschikbaar. Maar de dagelijkse praktijk laat zien dat de Sales verantwoordelijken van nu het lastig vinden om binnen de welbekende 'waan van de dag' enerzijds structuur te vinden in al hun werkzaamheden en anderzijds voldoende tijd in te ruimen voor training en coaching van hun eigen verkopers.

Door de output gestuurde werkwijze binnen de autobranche wordt er vooral gekeken naar het eindresultaat. Wanneer we hen meenemen in hoe je dit eindresultaat kunt beïnvloeden door aan knoppen te draaien die hoger in de Sales Funnel zitten, is dit een eye-opener voor de meesten.

De lead trainingen van #DCDW .png

De training is gebaseerd op een tweetal pijlers:

1. Structuur in Leadmanagement: hoe kom je met meer mensen in contact (vergroten van de kansen), een beter begrip van de digitale showroom en wat is de onmisbare basis voor een goed gesprek waarbij we sturen op ons doel, nl. de afspraak. Hoe ruim je binnen de waan van de dag ruimte in voor het coachen van je team en het individu.

2. Kwaliteit in Leadmanagement: hoe haal je nog meer uit het eerste contact, wat zijn de concrete resultaten uit de gevoerde gesprekken en leiding nemen in het salestraject. Welke inzichten hebben we we en hoe gebruik je deze? We luisteren ook gesprekken terug en coachen op het blijven vergroten van de eigen vaardigheden.

In deze op de dagelijkse praktijk gerichte sessies houden we ook een spiegel voor.

Doe je een goede dagstart? Welke elementen zijn cruciaal hiervoor.png

Doe je een goede dagstart? Welke elementen zijn cruciaal hiervoor?

Hoe borg je dat de visie die jij hebt gedeeld met je team ook iedere dag gevolgd wordt.png

Hoe borg je dat de visie die jij hebt gedeeld met je team ook iedere dag gevolgd wordt?

Gebruik je lead management systeem in je voordeel.png

Gebruik je de systemen in je voordeel?

Heb je een goede 1-op-1 met je mensen? En hoe borg je de afspraken.png

Heb je een goede 1-op-1 met je mensen? En hoe borg je de afspraken?

Wat doe je als 'men' niet met het team meebeweegt?.png

Wat doe je als 'men' niet met het team meebeweegt?

SUCCES is niet afhankelijk van de tooling, wel van hoe ermee gewerkt wordt. In deze praktische training willen we hen graag de handvaten geven om hier succesvol gebruik van te maken.

Meer informatie ontvagen? Of direct jouw verkopers aanmelden!