Onze Klanten

Bij #DCDW werken we in het binnen en buitenland met de grootste dealerholdings om samen de online automotive beter te maken. Denk hierbij aan dealerholdings zoals Louwman Dealer Group, Van Mossel en Van Poelgeest! We bieden hen verschillende diensten zoals onze Rapid Response Tool genaamd Calldrip!

Wat is de meerwaarde van werken met #DCDW?

#DCDW biedt een groot aantal servicediensten voor dealers en autobedrijven, zoals consultancy, coaching, scoring en proces reviews. Alle services hebben als doel om de gebruiker beter te laten worden in de online automotive. Zo helpen wij onze klanten om alles uit de kansen te halen die de online automotive ons biedt.

Onze producten zoals Calldrip, Consultancy en ons eigen Carmen Automotive BDC laten dagelijks zien dat we het verschil kunnen maken in de online automotive. Het is niet de software die de totale oplossing brengt, maar de combinatie van de juiste training, begeleiding en content waarmee de verschillen worden gemaakt. #DCDW biedt het totaalpakket.

In de onderstaande video vertellen verschillende vestigingsmanagers van Hyundai over de meerwaarde die onze tool Calldrip in de leadopvolging biedt! zodat we samen de online automotive beter kunnen maken!

Hoe werkt Calldrip voor de Hyundai dealers?

Louwman Dealer Group.png

Voor de Louwman Dealer Group verzorgen wij Calldrip voor zowel importeurs, eigen leads en inbound telefoontjes. Hierdoor zijn ze in staat om binnen 7 minuten de leads te bellen en een afspraak te maken. Zijn de verkopers niet beschikbaar? Dan staat CARMEN Automotive BDC klaar om de leads op te pakken van 09:00 - 21:00. Daarnaast kunnen we, door de data in Calldrip, op verschillende vestigingen training op maat geven om managers en verkopers nog beter te maken.

Van Mossel (1).png

Voor Van Mossel verzorgen we Calldrip voor zowel importeurs, inbound telefoontjes en eigen leads. Hierdoor zijn ze in staat om binnen 7 minuten de leads te bellen en een afspraak te maken. Naast Calldrip verzorgen we consultancy voor Van Mossel. Dat betekent dat we de verkopers en het management trainen voor het beter opvolgen van leads.

Meer weten over de services van #DCDW?

Meer informatie
Van Poelgeest Mini.png

Ook Van Poelgeest maakt gebruik van Calldrip voor hun eigen leads, importeurs en inbound telefoontjes. Zijn de verkopers niet beschikbaar? Dan staat ons Callcenter Carmen klaar om de leads op te pakken van 09:00 - 21:00. Naast Calldrip verzorgen we consultancy voor Van Poelgeest. Dat betekent dat we de verkopers en het management trainen voor het beter opvolgen van leads.

Hyundai logo.png

Ook Hyundai maakt ook gebruik van Calldrip en heeft deze Rapid Response Tool aan haar eigen LMS (Lead Management Systeem) gekoppeld. Zijn de verkopers niet beschikbaar? Dan staat ons Callcenter Carmen klaar om de leads op te pakken van 09:00 - 21:00. Naast Calldrip verzorgen we consultancy voor Hyundai. Dat betekent dat we de verkopers en het management trainen voor het beter opvolgen van leads

Lexus.png

Ook Van Poelgeest maakt gebruik van Calldrip voor hun eigen leads, importeurs en inbound telefoontjes. Zijn de verkopers niet beschikbaar? Dan staat ons Callcenter Carmen klaar om de leads op te pakken van 09:00 - 21:00. Naast Calldrip verzorgen we consultancy voor Van Poelgeest. Dat betekent dat we de verkopers en het management trainen voor het beter opvolgen van leads.

Ik wil meer weten over de services van #DCDW!