Grip op Leadmanagement voor Verkopers

Grip op Leadmanagement voor Verkopers

Wanneer de klant zelf geen aanvraag heeft gedaan is het nog belangrijker om je goed voor te bereiden op het komende gesprek. Want hoe leg je de verbinding naar de klant? Welke opening is het meest kansrijk om ook daadwerkelijk de dialoog aan te kunnen gaan? Wat is het doel als je eenmaal een gesprek hebt?

De tweedaagse training grip op leadmanagement voor verkopers.png

Maar ook, welke bezwaren kom je tegen? Hoe weerleg je deze? Wat als de klant niet direct met je meebeweegt? Wat is dan het secundaire doel en hoe leg je dat vast in je Lead management systeem?

We beginnen met een korte instructie. Daarbij bespreken we met welk doel we gaan bellen, wat hebben we de klant te bieden en wie is onze doelgroep. We maken een specifiek belscript voor deze campagne. En daarna gaan we bellen.

Tijdens de belsessie zal de coach aanhaken bij gesprekken en waar nodig bijsturen en coachen. Daarna komen we opnieuw bij elkaar om de ervaringen en bezwaren te bespreken.

Onderwerpen die binnen de training aan bod komen zijn o.a.

Wat weten we over 'De klant van Nu'.png

Begeleide belcampagne voor betere resultaten

Hoe ziet de digitale showroom eruit en waarom moeten we hierop anticiperen .png

Korte instructie en specifiek belscript

Hoe maximaliseer je niet alleen het aantal contacten maar zorg je ook voor een kwalitatief goed gesprek.png

Trainer coacht tijdens het bellen

Bezwaren weerleggen waarom is ieder bezwaar ook een kans.png

Na afloop bespreken we ervaringen en borgen opvolging. Bekwamen van verkopers in plaats van uitbesteden.

Hoe ziet een training van #DCDW eruit.png

Om de verdere opvolging te borgen, bespreken we ook hoe het opvolgen van campagnes een vast onderdeel van je dagelijkse routine zou moeten zijn binnen de 'waan van de dag'

Vraag hieronder de nodige informatie aan of meld je direct aan.

Direct jouw verkopers aanmelden!