Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

24 minuten is de limiet om leads op te volgen!
25 november 2016

24 minuten is de limiet om leads op te volgen!

Online leads opvolgen in de automotive moet binnen de 24 minuten, of anders laat maar! Onlangs zag ik een nieuw onderzoek naar de effectiviteit van de leadopvolging in de VS met betrekking tot de snelheid van de opvolging! Nu weet ik uit eigen ervaring, dat dit zelfs een topic was in 2002 toen ik nog […]

Lees verder
1ste dag van de Kain Automotive en Friends Digital Succes Workshop!
22 november 2016

1ste dag van de Kain Automotive en Friends Digital Succes Workshop!

1ste dag zit erop in Kentucky! Vandaag heb ik de eerste dag meegedraaid van de Kain2016 workshop. Dit organiseert David voor de 12de keer alweer en staat drie dagen vol van sprekers van onder andere Google, Truecar, Dealeron en nog veel meer. Doel van de workshop voor mij althans is, wat kan ik meenemen aan […]

Lees verder
2de dag op de #KAIN2016 digital succes workshop
17 november 2016

2de dag op de #KAIN2016 digital succes workshop

2de dag gaf wederom aan dat het allemaal niet zo moeilijk is Op de tweede dag van de Kain Automotive en Friends Digital Succes Workshop waren er zeer interessante workshops te volgen. Vanaf vroeg in de ochtend tot in de avond (nee ik klaag niet) kregen wij negen presentaties van elk 45 minuten voorgeschoteld waarin […]

Lees verder
Social Media in de automotive: Het zijn net TV kanalen!
17 november 2016

Social Media in de automotive: Het zijn net TV kanalen!

Zijn mijn klanten wel te vinden op Social Media? Als je spreekt met dealers en marketeers uit de autobranche, dan hoor je ze vaak zeggen dat men social media lastig vindt. Ik weet niet of lastig het juiste woord is, social media vragen in elk geval om een andere benadering dan de traditionele media. Door […]

Lees verder
Inzicht in wat statistieken uit Marktplaats Call Tracking
14 november 2016

Inzicht in wat statistieken uit Marktplaats Call Tracking

Cijfers zeggen veel over het proces bij een autobedrijf. Een aantal weken geleden introduceerde Marktplaats Call Tracking voor alle professionele autoverkopers die adverteren op Marktplaats. Wat inhoudt, dat wij dus niet een e-mail sturen als iemand op een link klikt, maar daadwerkelijk de echte calls op de advertenties meten en deze beschikbaar maken voor het […]

Lees verder
Is het opvolgproces bij gebruikte auto’s anders dan bij nieuwe auto’s?
8 november 2016

Is het opvolgproces bij gebruikte auto’s anders dan bij nieuwe auto’s?

Opvolgen van leads voor nieuwe en gebruikte auto’s is verschillend! Wil je succesvol leads opvolgen in de automotive, dan heb je processen nodig. Het is leuk dat je leads ontvangt, maar als je niet de dialoog met die leads aangaat, dan verkoop je alleen aan die klanten die zelf het initiatief nemen. Daarmee verkoop je […]

Lees verder
Frans de Hoyer is spreker op de #DCDW op 30 november!
3 november 2016

Frans de Hoyer is spreker op de #DCDW op 30 november!

Haalt u het maximale uit uw e-mailnieuwsbrieven of laat u kansen liggen? Wat komt er allemaal bij kijken voordat een nieuwsbrief een goede en professionele e-mailnieuwsbrief is? Uit onderzoeken en vooral door heel veel te testen, zien we dat er een aantal stappen genomen moet worden om maximaal rendement te kunnen halen uit e-mailmarketing. Maar […]

Lees verder
Heeft een mobiel nummer nu meer of minder leads op een autoportal?
3 november 2016

Heeft een mobiel nummer nu meer of minder leads op een autoportal?

Nieuwe data bij Marktplaats dmv Call Tracking laat iets zien! Onlangs heeft Marktplaats Call Tracking geimplementeerd, een service waar ik ongelofelijk blij mee ben! Immers naast dat je prima online leads kan traceren en kan volgen, was dit nog niet op schaal mogelijk bij de autoportals voor call leads. Men kreeg zelfs een melding als […]

Lees verder
#DCDW op 30 november met Glenn Pasch
1 november 2016

#DCDW op 30 november met Glenn Pasch

Op 30 november organiseren wederom een Digital Car Dealer Workshop #DCDW met als hoofdgast: Glenn Pasch Glenn Pasch, CEO van PCG Company en ook auteur van onder andere: “auto’s verkopen in het digitale tijdperk” en “The power of connected marketing” komt op 30 november naar de Digital Car Dealer Workshop #DCDW voor een presentatie inzake de nieuwste […]

Lees verder
Waarom ik denk dat het de autoverkoper is die meer kan verkopen…
1 november 2016

Waarom ik denk dat het de autoverkoper is die meer kan verkopen…

De verkoper is uiteindelijk de eindverantwoordelijke! Laatst was ik bij een autodealer en die vertelde me dat het motiveren van zijn verkopers om online leads op te volgen hetzelfde was als het trekken aan een dood paard. Nu kan ik mij zijn frustraties best wel indenken, zeker omdat we met zijn allen veel kansen laten […]

Lees verder
VorigeVolgende