Pageimage

Podcast van Paul de Vries

De online automotive beter maken! Dat is de missie van Paul en van de #DCDW. De podcast is daar een uitstekend middel voor gebleken! Elke maandag een nieuwe uitzending! Te beluisteren via iTunes, Spotify en Soundcloud.

Blijf op de hoogte van de nieuwste podcast

    197 Julian Natte van carZONA

    DCDW Julian Natte van carZONA 197 met Julian Natte

    Met zijn bedrijf HireSlim brengt Julian Natte autobedrijven in contact met warme leads. HireSlim is actief op verschillende social mediaplatformen. Met targeting, geofencing en productvideo’s met stopping power trekt HireSlim de aandacht van de gewenste doelgroep. Vervolgens gaan de chatagents van HireSlim de dialoog aan met potentiële klanten. Leads via social media moet je serieus nemen, vindt Julian Natte. Met enthousiaste en consequente leadopvolging verander je passieve leads in actieve gekwalificeerde leads. Op deze manier zorgt HireSlim zorgt ervoor dat autobedrijven kunnen doen waar ze goed in zijn: het sluiten van een deal met een warme lead.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    196 Paul de Vries over de Automotive, Attribution and Analytics Summit

    DCDW Paul de Vries over de Automotive, Attribution and Analytics Summit 196 met Paul de Vries

    Brian Pasch organiseert 16,17 en 18 November de Automotive, Attribution and Analytics Summit. Dit is een event met een breed scala aan workshops over de (online) automotive en telt zo’n 130 gastsprekers. Naast Amerikaanse bevat de #AAAS ook Nederlandse, Belgische, Franstalige en zelfs Mexicaanse en Italiaanse workshops. Dit jaar is echter alles anders en is het event digitaal. Dat wil zeggen dat er verschillende workshops door bedrijven zoals Cars.com, Marktplaats en Facebook worden gegeven en er na iedere workshop de kans is om zelf je vragen te stellen aan de desbetreffende personen. Daarnaast heeft het houden van deze digitale summit als voordeel dat de workshops ook in de dagen/weken na het event nog kunnen worden bekeken. Reden te meer om je aan te melden voor deze summit! Dit is nog steeds mogelijk door contact op te nemen met onze partners.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    195 Rolf Westgeest van EuroStocks

    DCDW Rolf Westgeest van EuroStocks 195 met Rolf Westgeest

    Rolf Westgeest is de drijvende kracht achter Exportwagen.eu. Tegenwoordig opereert het exportplatform onder de nieuwe naam EuroStocks. De koppeling tussen ‘bricks’ en ‘clicks’ wordt de komende jaren alleen maar belangrijker voor het autobedrijf, benadrukt Westgeest, die mensen en bedrijven wil meenemen in de wereld van e-commerce. Naast het geautomatiseerd doorplaatsen van exportauto’s naar buitenlandse websites biedt EuroStocks autobedrijven de mogelijkheid om dead stock te verkopen. Onderdelen die op de plank liggen, kunnen bedrijven via het platform eenvoudig aanbieden op onder meer Ebay, Marktplaats en 2ehands, en overtollige voorraden op eenvoudige wijze omzetten in geld.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    194 Johan Lammers van Lammers Support Group

    DCDW Johan Lammers van Lammers Support Group 194 met Johan Lammers

    Johan Lammers van Lammers Support Group inspireert en motiveert bedrijven op het gebied van gastheerschap, sales en verkooptechnieken. Met het nieuwe initiatief 10minutentraining.nl biedt hij dealerbedrijven, salesmanagers en verkopers de mogelijkheid om te groeien in hun vak. De 10minutentrainingen gaan over praktische onderwerpen. Hoe sluit ik de deal? Hoe zorg ik voor de wow-factor tijdens de klantreis? Maar ook: hoe geef ik feedback aan collega’s? Met een dagstart en een korte dagelijkse training leer je doorlopend nieuwe dingen. Omdat je de opgedane vakkennis meteen in je werk kan toepassen, word je elke dag een stukje beter in wat je doet.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify
    193 Emiel Kolk van Futy

    DCDW Emiel Kolk van Futy 193 met Emiel Kolk

    Emiel Kolk is medeoprichter van Futy. Futy ontwikkelt slimme software waarbij bedrijven via hun website laagdrempelig contact kunnen opnemen met bezoekers. Met de software kunnen bedrijven en klanten communiceren via WhatsApp, e-mail of de telefoon. De Leadbots, widgets en slimme formulieren van Futy verbinden de klant automatisch met de juiste persoon binnen het bedrijf, of sturen de bezoeker door naar de juiste pagina op de website. Daarmee is het voor de klant een goed alternatief voor een live chat, vertelt Kolk, terwijl bedrijven directer en effectiever met klanten kunnen communiceren.

    Beluister in iTunes Beluister in Soundcloud Beluister in Spotify

    Meer informatie

    Wekelijks spreekt Paul de Vries met interessante gasten uit binnen- en buitenland over online automotive. Centraal staat de vraag wat dealers en autobedrijven beter kunnen doen op het gebied van online marketing, social media en het opvolgen van leads. Iedere gast heeft hierop zijn eigen visie, en dat maakt de podcast van Paul niet alleen leerzaam maar ook de best beluisterde podcast in de autobranche.

    De podcasts worden mede mogelijk gemaakt door:

    #DCDW E-book "Betere telefonische leadconversie in zes stappen"

    Laat uw e-mailadres achter en ontvang ons gratis eBook