Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

15 mei 2015

Blog: 20% en 90% in online sales calls in het dealerbedrijf

Wat heeft 20% en 90% met elkaar te maken? Dat leg ik graag uit! In een van de laatste onderzoeken in Amerika over op welke wijze de consument een auto kocht kwamen wat leuke cijfers bij elkaar. Cijfers wat eens te meer benadrukt dat de verkoper anno 2015 des te belangrijker is. Dus de verkoper, […]

Lees verder
12 mei 2015

Blog: Het opvolgen van online leads in de Automotive

Proces, waarbij het toeval is uitgesloten is het voornaamste verschil tussen geen en wel succes! Het opvolgen van online leads is een proces gestuurde bezigheid welke elke autoverkoper kan volgen. Immers de verkoper is diegene die wij in het dealerbedrijf van de meeste werknemers, het meeste betalen en welke met de secundaire arbeidsvoorwaarden ook best […]

Lees verder
12 mei 2015

Geo Targeting in het dealerbedrijf

In Amerika zijn er al een aantal best practices op basis van Geo targeting en Showrooming! Onlangs heb ik een aantal sessies gevolgd over Geo targeting in het dealerbedrijf. In deze sessies kwamen een aantal dealers aan het woord, welke al ver waren met Geo Targeting en showrooming. Geo Targeting Geo targeting is de techniek […]

Lees verder
8 mei 2015

Blog: Waarom de VDP pagina voor het dealerbedrijf zo belangrijk is!

De VDP pagina is het belangrijkste stukje online onroerend goed welke je als dealerbedrijf bezit! Onlangs schreef ik al over de nieuwe essentiële functie in het dealerbedrijf, de Internet Marketing Director. Deze weet als geen ander dat de VDP, of te wel de Vehicle Detail Page de belangrijkste pagina is voor een dealer. De VDP […]

Lees verder
8 mei 2015

Blog: Welk sales potentieel herbergt uw marketing inspanningen als autodealer?

Of laat u het aan de (on)kunde van uw verkopers afhangen waarin u uw marketing spendeert? In de nieuwe rol van Internet Marketing Director kent u uw pappenheimers wel! Veel leveranciers welke u graag een bepaalde ‘one of a kind’ marketing programma willen verkopen welke zich nog niet bewezen hebben. Echter, u weet ook als […]

Lees verder
17 april 2015

1ste dag van de #DMSC15 in Napa

Veel geleerd, toch weer! Vandaag de eerste dag van de #DMSC15 in Napa California, en nee, aan de locatie kan het niet liggen of dit een goede conferentie wordt! Echter nu de dag erop zit kan ik toch zeggen, een hoop geleerd! Nadat we begonnen zijn met een dealerpanel, en daarna de keynote van Dealer.com […]

Lees verder
17 april 2015

#DMSC15; In Amerika is het Klant Contact Center al begraven

KCC afdelingen zijn een pleister op een probleem, niet de oplossing! Vandaag de tweede dag van de #DMSC15 en wat opviel was eigenlijk een presentatie over een ‘open’ sales vloer of een ‘gesloten’ sales vloer. Waar gaat het om? Bij een open salesvloer, hebben alle verkopers het recht om een klant te benaderen welke fysiek […]

Lees verder
16 april 2015

Op bezoek bij Toyota San Francisco: “Cradel to Grave”

Een Toyota dealer in Amerika is toch anders dan bij ons! Vandaag op onze eerste dag van onze trip naar de #DMSC zijn wij op bezoek gegaan bij een van de beste Toyota dealers in Amerika op online gebied: Toyota San Francisco Deze Toyota dealer, welke heel klein is in oppervlakte en een aantal aparte […]

Lees verder
12 april 2015

Blog: Importeurs enquetes doen meer kwaad dan goed!

Controles van importeurs kunnen ook averechts werken! Vorige week hield ik een presentatie: “betere conversie in online leads” waarin wij spraken over welke wijze wij nu beter om kunnen gaan met online leads. Een van die zaken was, op welke wijze ga je nu een dialoog aan. Immers de lead is slechts het startpunt vanuit […]

Lees verder
3 april 2015

Blog: Waarom autoimporteurs reviews verkeerd gebruiken!

Reviews zijn er om te domineren, niet om te controleren! Bij veel presentaties en workshops nemen wij veel tijd voor de uitleg van de ZMOT, of te wel: Zero Moment of Truth! In die ZMOT bezoekt de toekomstige klant een grote hoeveelheid online bronnen(+15) voordat hij u de FMOT geeft,(First Moment of Truth) de daadwerkelijke […]

Lees verder
VorigeVolgende