Pageimage
DCDW Podcast 200 door Paul

Olga de Vries (de vrouw van Paul) & Rolf Westgeest van Eurostocks

Welkom allemaal bij een nieuwe en zeer speciale 200e aflevering van Paul’s podcast. Ik ben Rolf Westgeest en samen met Gerben Beck van #DCDW willen wij Paul verrassen voor zijn 200e podcast. Dat doen we vandaag zonder Paul maar met een zeer speciale gast: zijn vrouw Olga. Olga, welkom, en superleuk dat je er bent. Hoe is het om de vrouw van Paul de Vries te zijn?

Supergoed team

“Allereerst leuk om hier te zijn, wat een verrassing! Getrouwd zijn met Paul is druk. Paul is druk en ik ben druk, maar we vullen elkaar goed aan. Ik snap dat hij niet om vijf uur thuis is en hij snapt dat van mij. We zijn een supergoed team. Van huis uit ben ik schoonheidsspecialiste, maar ik heb het roer omgegooid en heb een woonwinkel opgericht. Toen onze zoon Daniël naar school ging, had ik meer tijd om mijn bedrijf op te bouwen. Begin december 2020 is de winkel verhuisd naar een nieuwe plek. We zitten nu in een kerk middenin De Steeg.”

Doorzetter

“Ik heb Paul leren kennen via SsangYong. Mijn vader was klant bij Paul en kon goed met hem overweg. Op een dag zei Paul tegen hem: heb je toevallig een dochter? Zo is het vijftien jaar geleden begonnen. Paul is een doorzetter. Hij is begonnen als pompbediende, heeft zich opgewerkt tot merkdealer en heeft daarna Nieuweautokopen.nl opgericht. In die tijd zei iedereen: online auto’s verkopen gaat het niet worden. Dat motiveerde hem alleen maar meer om er een succes van te maken.”

Hobby

“Zijn werk is voor Paul zijn hobby. Dat delen we met elkaar. Hij is 24/7 aan het werk, net als ik. Dat hoort bij ondernemen. Gelukkig heeft hij een supergoed team om zich heen. Hij is geweldig blij met zijn personeel. #DCDW is een grote familie. Ook als gezin genieten we van de reis die bij het ondernemerschap hoort. Als corona voorbij is, kunnen we hopelijk met z’n drieën snel weer een keer genieten van een vakantie in het buitenland.”

Olga, dankjewel voor het gesprek en ik hoop dat we Paul hier mee gaan verrassen. Luisteraars, kom naar de winkel hier in de kerk, want het is bewonderenswaardig. Fijne kerst!

Deze Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:

Marktplaats, 2dehands.be, UCCCalldrip en Findio

Marktplaats is met ruim 7.3 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste sites van Nederland. Per dag worden rond 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod. Marktplaats is de plaats met de hoogste kans om een betrouwbare tweedehandse auto succesvol te (ver)kopen tegen een goede prijs.

Waarom kiezen voor Calldrip?

Calldrip is een succesvol leadopvolgings systeem dat zijn oorsprong heeft in de Verenigde Staten en dankzij #DCDW nu ook in Nederland en België beschikbaar is. Het systeem is vooral geschikt voor importeurs en grote dealerholdings die ervoor kiezen de leadopvolging bij de verkopers te leggen. Calldrip is de ideale tool om verkopers te ondersteunen bij leadopvolging en tot maximale conversie te komen.

Waarom kiezen voor UCC?

UCC: Steeds meer collega’s gebruiken Used Car Controller. Taxeren, calculeren, publiceren of auto’s verhandelen met je persoonlijke handelsplatform? Met 1 abonnement geeft Used Car Controller je controle over alle kritische gebruikte auto processen. Zo maakt Used Car Controller je tot de beste in je vak!

Waarom samenwerken met Findio voor auto?

Als u kiest voor Findio voor auto, kiest u voor een partner voor de lange termijn. Wij verzekeren u van:online retailoplossingen – ruime kennis en ervaring op het gebied van automotive – al uw krediet onder één dak – Ondersteuning van uw verkopers – Remarketing tools – digitale oplossingen voor dealermanagementsystemen van Autodata, VWE Automotive, Used Car Controller of Autosoft om uw auto’s gemakkelijk te adverteren en te beheren op meerdere autoverkoopsites.

Waarom kiezen voor Spincar?

Auto kopen anno 2020? Naast gemak, betrouwbaarheid kijkt een consument ook naar presentatie. De kleding- en electronicabranche doet dit al jaren door 360º beeld te gebruiken bij presentaties. En dat werkt. Mensen zijn op zoek naar volledigheid tot in detail. Als webshop profiteer je daar optimaal van. Daarom is 360º presentatie ook de manier om de aandacht voor consumenten te trekken die op zoek zijn naar een auto. Autobedrijven die werken met 360º beeld, -spins-, merken dat klanten het enorm waarderen en ontvangen beduidend meer leads. Consumenten krijgen zekerheid en bevestiging van de juiste prijs bij het bekijken van een spin. De zorg en aandacht voor een goede presentatie kenmerkt een serieuze aanbieder.

De nieuwste ontwikkelingen van de automotive in jouw inbox

Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Niets missen van de online automotive?