Ruud Prins

Ruud Prins

"Internet heeft de manier waarop consumenten zich oriënteren en aankopen definitief veranderd. Het klantgedrag blijft veranderen zolang er nieuwe technische ideeën bijkomen."

Even voorstellen: Ruud Prins

In 2011 introduceerde ik met als eerste en succesvol in Nederland videocommunicatie in de automotive. Sinds die tijd is het gebruik van videocommunicatie explosief gegroeid, inmiddels zijn er duizenden autobedrijven die meerdere keren per dag een persoonlijke video maken voor potentiële en bestaande klanten.

Internet heeft de manier waarop consumenten zich oriënteren en aankopen definitief veranderd. Het klantgedrag blijft veranderen zolang er nieuwe technische ideeën bijkomen. Consumenten besteden jaarlijks steeds meer online; het aantal bestedingen neemt toe, ook de uitgave per besteding. De markt is in beweging en dat biedt kansen voor nieuwe initiatieven en uitdagingen. Dus je zult weerbaar moeten zijn voor 'die andersdenkenden'. Dat kan alleen door in de richting van de klant mee te bewegen.

Momenteel help ik dealers met top foto's & advertenties door middel van 360 soft & hard -ware (CARBOSO). Daarnaast ben ik consultant bij #DCDW en help ik management en verkopers met het verbeteren van leadopvolging & klantbeleving.

Neem contact op met Ruud