Samenvatting van dag1 van #autocon2013

Eerste dag zit erop!

Vandaag was de eerste dag van de #autocon2013 en met onze presentatie bij de roundtables is het een leuke en geslaagde dag geworden! De eerste 4uur werden besteed aan twee workshops, ‘how to double your internet ratio” en de “SEO thinktank*

IMG_2255

Double
Om je ratio’s te verbeteren kwamen er een paar dingen uit, zaken die wij wel doen, maar vele dealers niet. Je moet een proces hebben en je mensen kunnen afrekenen op cijfers. Je kunt namelijk geen zaken weten, die je niet weet! Verder koopt de gemiddelde Amerikaan na het insturen van de lead gemiddeld tussen de 60 en 120 dagen!!! Dat was nieuw! Wat niet nieuw was, is dat 80% van de leads iets anders kopen dan dat ze vragen!

Seo
Search Engine Optimalisation is niet iets wat je ‘erbij’ doet. In een 4uur durende sessie zetten Brian Pasch alle mogelijkheden mbt SEO op een rijtje! Conclusie is en blijft, dat content king is en dat alleen effort en een goede url en title structuur en een visie waarop je gevonden wil worden veel belangrijker is! Morgen dag twee!

Lees ook

4 augustus 2021

Niet alle autoportals zijn hetzelfde

27 juli 2021

Nieuwe updates van Google MyBusiness voor Cars! (GMB)

13 juli 2021

Hoe ga je om met een normale vraag (inruilauto) van de klant, bij de leadopvolging?

6 juli 2021

Brochure-leads: Help!!!! Een folder aanvraag, wat nu?