Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

De verschillende CTA – Call To Action van de portals
6 februari 2020

De verschillende CTA – Call To Action van de portals

Hoe benut je een Call to Action op een portal? Een wat? Ik hoor het u al zeggen … Wat is een Call to Action in hemelsnaam en kan dat niet gewoon in het Nederlands? In de online wereld zijn er nu eenmaal een hoop Engelse woorden die precies zeggen waar het om draait. Call […]

Lees verder
White Paper Autotrader.com US – Slechte leads kosten tijd en geld!
3 februari 2020

White Paper Autotrader.com US – Slechte leads kosten tijd en geld!

Tijd is geld. Het opvolgen van slechte leads is een van de belangrijkste manieren voor dealers om tijd én geld te verspillen. Doorgaans is de uitdaging voor dealers niet de hoeveelheid leads die binnenkomen. Het probleem zit in leadmanagement en het onderscheiden van goede en slechte leads. Leads negeren betekent omzet mislopen. Slechts leads opvolgen […]

Lees verder
Een decade voorbij…
29 januari 2020

Een decade voorbij…

2020 is begonnen – wat gaat het nieuwe decennium ons brengen? Vooruitkijken naar een nieuw decennium begint voor mij met een terugblik op het vorige decennium. De jaren 2010-2020 waren voor mij persoonlijk en zakelijk een unieke periode. Ik werd de vader van Daniel en de man van Olga. Twee gebeurtenissen die niet vaker gaan […]

Lees verder
Pas jij je boodschap aan, aan de bron waar de lead vandaan komt?
14 januari 2020

Pas jij je boodschap aan, aan de bron waar de lead vandaan komt?

De ‘best practices’ van dealers die hoog scoren in leadopvolging! Leads opvolgen is niet moeilijk, een hoge, constante conversie halen op leads is dat wel. Een aantal dealers slaagt er in om ruim boven de benchmark te scoren. Deze benchmark is 13% op leads (nieuw en gebruikt) en 22% op inkomende sales calls. Alle goed […]

Lees verder
Social Media verpest je SEO posities die je zou kunnen innemen!
10 januari 2020

Social Media verpest je SEO posities die je zou kunnen innemen!

Wie zet jouw bedrijf op pagina 1 van Google? Onlangs zocht ik op Google informatie over onze Vespa. Hij had een tijdje stilgestaan en sloeg af zodra je gas gaf. Ik had een acute informatiebehoefte en ging op zoek op Google. Daar viel mij op dat bijna alle berichten in de bovenste zoekresultaten verouderd waren. […]

Lees verder
Ik doe dit al 30 jaar, dus ik verander mooi niet!
7 januari 2020

Ik doe dit al 30 jaar, dus ik verander mooi niet!

Ik doe dit al 30 jaar, ik weet wat ik doen! Verkopers zitten ook vaak vast in hun eigen wereldje U kent het vast wel: autoverkopers die al 30 jaar hetzelfde kunstje doen. Ook al verandert de hele wereld, zij veranderen niet. Ze denken het gelijk aan hun zijde te hebben omdat ze toch hun […]

Lees verder
Het zakelijk gebruik van Linkedin – Mag je je connecties wel automatisch feliciteren?
29 december 2019

Het zakelijk gebruik van Linkedin – Mag je je connecties wel automatisch feliciteren?

Mag je automation van LinkedIn gebruiken voor verjaardagen, of is dat niet oprecht? Elke dag en al vele jaren feliciteer ik iedere connectie die ik op LinkedIn heb. In de afgelopen vier jaar zijn er misschien twee of drie dagen geweest dat dat niet is gelukt omdat LinkedIn niet meewerkte of er iets anders was. […]

Lees verder
Ander platform, andere communicatie!
17 december 2019

Ander platform, andere communicatie!

Je communiceert anders op Facebook, dan op Instagram, dan op Linkedin! In Nederland kent bijna iedereen Marktplaats. Je kan rustig zeggen dat Marktplaats zo Nederlands is als Ebay Amerikaans is. Het betekent ook dat de website de Nederlandse handelsmentaliteit in zijn genen heeft zitten. Wij drijven als Nederlanders wekelijks voor miljoenen euro’s handel op het […]

Lees verder
Nieuwe tijden vragen om nieuwe openingstijden!
9 december 2019

Nieuwe tijden vragen om nieuwe openingstijden!

Van 09:00uur tot 18:00uur open zijn in retail is niet meer van deze tijd! Wanneer moet je open zijn als je een autobedrijf of dealer bent? Is dat wanneer jouw klanten het vaakst interesse tonen, of zijn dat tijden waarop klanten zich moeten aanpassen aan jouw tijden? We weten allemaal dat het laatste voorbeeld eigenlijk […]

Lees verder
#DCDW bundelt krachten met LivePerson Automotive
28 november 2019

#DCDW bundelt krachten met LivePerson Automotive

Nu Optimale Klant interactie mogelijk voor online dealers, autobedrijven, leasemaatschappijen, portals en importeurs! #DCDW Reseller van Live Person Automotive #DCDW Digital Car Dealer Workshop, het bedrijf van Paul de Vries is aangesteld als de officiële reseller van LivePerson Automotive voor de Benelux. Met LivePerson Automotive kunnen autobedrijven via één overzichtelijk platform reageren op tekstberichten van […]

Lees verder
VorigeVolgende